Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Távszerződés
A szerződés tárgya a Herbaposta.hu webáruházában található valamennyi termék. Az termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon találja meg.
A megrendelés elküldésével és annak a Herbaposta.hu webáruház e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014 Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a EPB Kft., 2094 Nagykovácsi, Greszl Ferenc u. 27., Adószám: 23910780-2-13, mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
Az Eladó köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat és a szállítás díját készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. A mindenkori szállítási díjakról fenteb talál tájékoztatót.
A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti az ügyfélszolgálatunkon telefonon.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Pest Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a 45/2014 Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Herbaposta.hu webshop nem iktatja.
Az Eladó Fenntartja a jogot, a már visszaigazolt, megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Elállás joga
Megrendelése során Ön az alábbiakkal élhet: a 45/2014 Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak a sértetlen, eredeti állapotban lévő terméket tudjuk visszavásárolni. Ezért a megvásárolt terméket felszerelés előtt próbálja ki, mert ha nem is működik megfelelően, sajnos csak abban az állapotban van módunk visszavenni, amelyben elküldtük. A termék nem lehet kopott, karcos, az ilyen állapotú termékeket sajnos nem tudjuk visszavenni.
Higiéniai termékeket nem áll módunkba visszavenni, különös tekintettel a szájmaszkokra.
Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól: 45/2014

Sajtóhibák
Az esetlegesen előforduló sajtóhibákért felelősséget nem tudunk vállalni. A képek csak illusztrációk, valamennyi képi anyagunk tájékoztató jellegű.

Panaszkezelés
A Herbaposta.hu webáruházunk célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, a panaszát az "Elérhetőségek" menüpontban felsorolt elérhetőségek bármelyikén megteheti. Áruházunk a panaszát, annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamit arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.

Az Ön által megadott személyes adatai kezelésének célja:
a). A honlapon nyújtott szolgáltatások teljesítése.
b). Kapcsolatfelvétel, elektronikus, telefonos, SMS, és postai megkereséssel.
c). Tájékoztatás a Társaság termékeiről, szolgáltatásairól, szerződési feltételeiről, akcióiról.
d). Reklámküldemény megküldése (elektronikusan vagy postai úton).
e). A honlap használatának elemzése.

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.
A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Társaság ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként a Társaság IT szolgáltatója tárhelyszolgáltatást végző munkavállalói és megbízottai.
A személyes adatok tárolásának időtartama: a regisztráció / szolgáltatás fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulása visszavonásáig (törlési kérelméig).

Tájékoztatás az érintett jogairól
Önnek, mint érintett személynek joga van kérelmezni az adatkezelőtől az Önre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint a joga van az adathordozhatósághoz.
Joga van a hozzájárulása bármely időpontban történő visszavonásához, amely nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.
Joga van a felügyeleti hatósághoz (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) panaszt benyújtani. Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: nem tud regisztrálni honlapunkon!
További információk a Társaság honlapján elérhető Adatkezelési tájékoztatóban olvashatók.

Adatkezelési kikötés természetes személlyel kötött szerződéshez
1. Az adatkezelő (továbbiakban: Társaság) tájékoztatja szerződő felet (a továbbiakban: érintett), hogy a szerződésben megadott személyes adatait szerződés teljesítése jogalapon kezeli.
2. A személyes adatok címzettjei: a Társaság ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, könyvelési, adózási feladatokat ellátó munkavállalói, és adatfeldolgozói.
3. A személyes adatok tárolásának időtartama: a szerződés megszűnését követő 5 év.
4. A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek adózás, könyvelés céljából a Társaság által megbízott könyvelő irodának, postázás szállítás céljából a Magyar Postának, illetve a megbízott futárszolgálatnak, számlázás céljából a számlázóprogram üzemeltetőjének.
5. Az érintett természetes személy jogairól és az adatkezelés egyéb feltételeiről szóló tudnivalók a Társaság honlapján elérhető Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatók.

A Herbaposta webáruház, ahol vitaminokat, étrendkiegészítőket, élelmiszereket és szépségápolási termékeket vásárolhat.

  • Több mint 18 ezer féle termék közül választhat.
  • Ingyenes a kiszállítás a FÁMA futárral ha a rendelés értéke meghaladja a 20.000 Ft-t.

A megrendelt termékeket házhoz szállítjuk vagy átveheti PostaPontokon, Pick Pack Pontokon illetve csomagautomatáknál.
Minden rendelés esetén egyszeri 490 Ft-os csomagolási díjat is felszámolunk a szállítási díj mellett.

 

 

FÁMA futárszolgálat - 890Ft

Szállítási díj: bruttó 890 Ft, de Ingyenes, ha a rendelés értéke több 20.000 Ft-nál.
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

A szállítás várható napja:
a készleten lévő termékek esetén 1-2 munkanap,
a rendelhető termékek esetén 2-5 munkanap

Szállítással kapcsolatos szolgáltatások:

  • A szállítás napján email-ben vagy SMS-ben értesítést kap a FÁMA futárszolgálattól a szállítás időpontjával kapcsolatban.
  • A kézbesítés hétköznap 8 és 17 óra között történik.
  • Kétszeri kézbesítés: Ha az 1. alkalommal sikertelen a kézbesítés, akkor a következő munkanapon még egyszer megpróbálják kiszállítani a csomagot.

FÁMA telefonos ügyfélszolgálat:
+36 (1) 300 9500
hétfő-péntek: 8:00-17:00

 

 

Átmenetileg szünetel: Sprinter futárszolgálat - 1190Ft

Szállítási díj: bruttó 1190 Ft, de Ingyenes, ha a rendelés értéke több 20.000 Ft-nál.
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

A szállítás várható napja:
a készleten lévő termékek esetén 1-2 munkanap,
a rendelhető termékek esetén 2-5 munkanap

Szállítással kapcsolatos szolgáltatások:

  • A szállítás napján email-ben vagy SMS-ben értesítést kap a Sprinter futárszolgálattól a szállítás időpontjával kapcsolatban.
  • A kézbesítés hétköznap 8 és 17 óra között történik.
  • Kétszeri kézbesítés: Ha az 1. alkalommal sikertelen a kézbesítés, akkor a következő munkanapon mégegyszer megpróbálják kiszállítani a csomagot.

Sprinter telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 881 2615
hétfő: 7:00-19:00
kedd - péntek: 7:30-17:30

 

 

 

MPL futárszolgálat - 2090Ft

Szállítási díj: bruttó 2090 Ft, de Ingyenes, ha a rendelés értéke több 50.000 Ft-nál.
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

A szállítás várható napja:
a készleten lévő termékek esetén 1-2 munkanap,
a rendelhető termékek esetén 2-5 munkanap

Szállítással kapcsolatos szolgáltatások:

  • A szállítást megelőző munkanapon és a szállítás napján is email-ben vagy SMS-ben értesítést kap az MPL futárszolgálattól a szállítás időpontjával kapcsolatban.
  • A kézbesítés hétköznap 8 és 17 óra között történik.
  • Kétszeri kézbesítés + 5 nap postán való megőrzés: Ha az 1. alkalommal sikertelen a kézbesítés, akkor a következő munkanapon mégegyzser megpróbálják kiszállítani a csomagot, amennyiben a 2. alkalommal is sikertelen a kézbesítés, akkor 5 munkanapig a legközelebbi postán átveheti a csomagját.

MPL telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 767-8282
hétfő, kedd, szerda és péntek: 8:00-17:00
csütörtök: 8:00-20:00 óráig

 

 

 

PostaPontok - 1490 Ft

Az ország szinte minden településén található PostaPont: MOL töltőállomások, Coop üzletek, stb..
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

Csomagküldés díja: bruttó 1490 Ft. Ingyenes, ha a rendelés értéke több 50.000 Ft-nál.

A csomag átvevőhelyre érkezésének várható ideje:

  • budapesti pont esetén a rendelést követő 1-3 munkanap
  • vidéki pont esetén a rendelést követő 1-5 munkanap

A csomag megérkezéséről értesítést küldenek Önnek e-mail-ben és/vagy SMS-ben. Ezt követően az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésére.

PostaPont telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 767-8282
hétfő, kedd, szerda és péntek: 8:00-17:00
csütörtök: 8:00-20:00 óráig.

 

 

 

Posta-Postám Maradó - 1490 Ft

Az ország szinte minden településén található PostaPont: MOL töltőállomások, Coop üzletek, stb..
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

Csomagküldés díja: bruttó 1490 Ft. Ingyenes, ha a rendelés értéke több 50.000 Ft-nál.

A csomag átvevőhelyre érkezésének várható ideje:

  • budapesti pont esetén a rendelést követő 1-3 munkanap
  • vidéki pont esetén a rendelést követő 1-5 munkanap

A csomag megérkezéséről értesítést küldenek Önnek e-mail-ben és/vagy SMS-ben. Ezt követően az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésére.

PostaPont telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 767-8282
hétfő, kedd, szerda és péntek: 8:00-17:00
csütörtök: 8:00-20:00 óráig.

 

 

 

Átmenetileg szünetel: Pick Pack Pontok - 690 Ft

Az országban 190 településen, közel 400 helyen működik Pick Pack Pontos csomagátvétel. Inmedio, Relay üzletek, MOL és OMW töltőállomások stb.
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

Csomagküldés díja: bruttó 690 Ft. Ingyenes, ha a rendelés értéke több 12.000 Ft-nál.

A csomag átvevőhelyre érkezésének várható ideje:

  • budapesti pont esetén a rendelést követő 1-3 munkanap
  • vidéki pont esetén a rendelést követő 1-5 munkanap


A csomag megérkezéséről értesítést küldenek Önnek e-mail-ben és/vagy SMS-ben. Ezt követően az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésére.

Pick Pack Pont telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 881 2615
hétfő: 7:00-19:00; kedd - péntek: 7:30-17:30

 

 

 

MPL Csomagautomata - 1090 Ft

Az ország sok településén található MPL csomagautomata, összesen több mint 440 helyen.
* az ajánlat 0-15 kg-os csomagokra érvényes
** a fenti díj magában foglalja az utánvét költségét is!

Csomagküldés díja: bruttó 1090 Ft. Ingyenes, ha a rendelés értéke több 50.000 Ft-nál.

A csomag átvevőhelyre érkezésének várható ideje:

  • budapesti csomagautomaták esetén a rendelést követő 1-3 munkanap
  • vidéki csomagautomaták esetén a rendelést követő 1-5 munkanap

A csomag megérkezéséről értesítést küldenek Önnek e-mail-ben és/vagy SMS-ben. Ezt követően az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésére.

Posta csomagautomata telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 767-8282
hétfő, kedd, szerda és péntek: 8:00-17:00
csütörtök: 8:00-20:00 óráig.

 

 

 

A csomag súlyának nagyságától függően súlyfelárat számítunk fel!

A megrendelt csomagok súlyától függően súlyfelárat számítunk fel az alábbiak szerint:
0-2 kg között 0 Ft
2-3 kg között 200 Ft
3-5 kg között 400 Ft
5-10 kg között 700 Ft
10-15 kg között 1000 Ft

A 15 kg-ot meghaladó csomagok esetén minden megkezdett újabb 15 kg-ként 1590 Ft-ot számítunk fel.

 

 

 

Fizetési lehetőségek

Házhoz szállítás esetén, 
Pick Pack Pontokon, PostaPontokon valamint csomagautomatánál
átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával fizethet!